Ochrana ventilů a jejich sedel při provozu na LPG
FLASH LUBE obsahuje složky, které poskytují kvalitní ochranu ventilům a ventilovým sedlům (náhrada přísady olova do dříve používaného benzinu SUPER). Tato přísada čistí celý prostor válce od karbonových usazenin, utváří ochranný film na povrchu ventilů a ventilových sedlech. Minimalizuje tak kontakt kovu s kovem, jenž může vyústit v závažné poškození ventilových sedel.
Důvody proč použít systém FLASHLUBE
- poskytuje kvalitní ochranu ventilům a ventilovým sedlům
- nahrazuje olovo bezolovnatým mazivem
- zvyšuje palivovou hospodárnost
- odstraňuje karbonové usazeniny a spaliny z prostoru válce
- zvyšuje životnost a tah motoru
- snižuje škodlivé emise
- pomáhá eliminovat předčasný zážeh
- snižuje vysokou teplotu
- redukuje nebezpečí drahých oprav hlavy a ventilů motoru
JLM VALVE SAVER KIT- ochrana ventilů motoru na LPG doporučujeme
Špičkový systém pro ochranu ventilů a ventilových sedel motorů provozovaných na LPG/CNG a motorů které jsou extrémě výkonově namáhány, nebo jsou náchylné k rychlejšímu zaklepávání ventilů do ventilových sedel. S indikací nízké hladiny náplně v aplikační nádobě pomocí LED diody v kabině řidiče.
Běžící motor vytváří ve sběrném sacím potrubí podtlak. Prostřednictvím hadičky přivádějíci mazivo je podtlak vytvářen i ve skleněné kontrolní trubici mazací jednotky. Tok válcového maziva do skleněné kontrolní trubice je regulován pomocí regulátoru průtoku maziva. Jako pomůcku doporučujeme použít 1 litr JML VALVE SAVER na každých 1000 litrů paliva. Množství průtoku maziva Flashlube Valve Saver je plně regulovatelné regulátorem průtoku.
Pohyb regulátorem po směru hodinových ručiček průtok maziva zvýší. Nastavení mazivové jednotky spočívá v seřízení rychlosti odkapávání mazací kapaliny při ohřátém motoru běžícím na volnoběh a to od 8 do 10 kapek za minutu pro slabší motory( do 80kW) a nad 15 kapek za minutu pro silnějsí motory.
Podtlak vytvářený běžícím motorem kolísá během jízdy. Toto kolísání průtoku během jízdy nemá větší vliv na provoz, protože JML Valve Saver vytváří ochranný film s dlouhotrvajícím efektem.
Jakmile se motor zastaví, podtlak ve skleněné kontrolní trubici může nasát malé množství maziva JML Valve Saver zpět do trubice. Toto není nic závažného a po znovunastartování motoru bude promazávání pokračovat. Nemusíte se obávat, jestliže použijete více maziva JML VALVE SAVER pro první natankování po instalaci. Zrychlí to proces očištění a ochrany, zjistíte spotřebu a provedete korekci v nastavení
Test účinnosti přípravku provedl renomovaný FITT - Institut für Technologie-Transfer an der Hochschule für Technik und Wirtschaft des Saarlandes v Německu.
Špičkový systém pro ochranu ventilů a ventilových sedel motorů provozovaných na LPG/CNG a motorů které jsou extrémě výkonově namáhány, nebo jsou náchylné k rychlejšímu zaklepávání ventilů do ventilových sedel. S indikací nízké hladiny náplně v aplikační nádobě pomocí LED diody v kabině řidiče.
Běžící motor vytváří ve sběrném sacím potrubí podtlak. Prostřednictvím hadičky přivádějíci mazivo je podtlak vytvářen i ve skleněné kontrolní trubici mazací jednotky. Tok válcového maziva do skleněné kontrolní trubice je regulován pomocí regulátoru průtoku maziva. Jako pomůcku doporučujeme použít 1 litr JML VALVE SAVER na každých 1000 litrů paliva. Množství průtoku maziva Flashlube Valve Saver je plně regulovatelné regulátorem průtoku.
Pohyb regulátorem po směru hodinových ručiček průtok maziva zvýší. Nastavení mazivové jednotky spočívá v seřízení rychlosti odkapávání mazací kapaliny při ohřátém motoru běžícím na volnoběh a to od 8 do 10 kapek za minutu pro slabší motory( do 80kW) a nad 15 kapek za minutu pro silnějsí motory.
Podtlak vytvářený běžícím motorem kolísá během jízdy. Toto kolísání průtoku během jízdy nemá větší vliv na provoz, protože JML Valve Saver vytváří ochranný film s dlouhotrvajícím efektem.
Jakmile se motor zastaví, podtlak ve skleněné kontrolní trubici může nasát malé množství maziva JML Valve Saver zpět do trubice. Toto není nic závažného a po znovunastartování motoru bude promazávání pokračovat. Nemusíte se obávat, jestliže použijete více maziva JML VALVE SAVER pro první natankování po instalaci. Zrychlí to proces očištění a ochrany, zjistíte spotřebu a provedete korekci v nastavení
Test účinnosti přípravku provedl renomovaný FITT - Institut für Technologie-Transfer an der Hochschule für Technik und Wirtschaft des Saarlandes v Německu.
Některá vozidla u kterých je v praxi vyzkoušena nutnost aplikace FLASHLUBE nebo JLM VALVE SAVER
- DACIA LOGAN 1,4i , 1,6i
- RENAULT THALIA 1,4i
- FORD FOCUS 1,6 16V
- FORD 2,3 16V
- HONDA všechny modely
- HYUNDAI TRAJET 2,0 16V, TUSCON stejný motor
- KIA CARENS 2,0 16V
- KIA SPORTAGE 2,0 16V a ostatní modely s tímto motorem
- TOYOTA všechny modely
- ROVER s motory od HONDY
Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků, je bez souhlasu provozovatele zapovězeno, platí tu autorský zákon. Provozovatel si vyhrazuje právo zveřejnit pouze to, co sám uzná za vhodné a není povinnen se komukoli zpovídat, jelikož je tento portál v soukromém vlastnictví a jeho provoz nedotuje žádná třetí strana (ani stát, ani EU).
content Copyright 1994-2012 by mackůford SKOROMOTORSPORT
content Copyright 1994-2012 by mackůford SKOROMOTORSPORT