Elekronic Valve Saver kit - přesné dávkování FLASH LUBE, GasLube, V-Lube - řešení ochrany motoru a čištění s přimazáváním plynových vstřikovačů.
Aditivum prochází přes plynové vstřikovače které zároveň čistí a maže - tato funkce je možná pouze s tímto vysokotlakovým dávkováním. Vstřikovače jsou trvale čištěny a jejich pístky neběhají nasucho, ale jsou trvale mazány - nepoměrně delší životnost vstřikovačů, ale zejména jejich spolehlivost! Nedochází k jejich zalepování parafíny z LPG.
Princip aplikace aditiva Flash Valve Saver
Aditivum je přesně dávkováno v celém rozsahu provozního režimu motoru v závislosti na délce vstřiku plynových vstřikovačů. Narozdíl od konkurenčních podtlakových systémů třeba i elektronicky řízených u kterých je aditivum nasávané podtlakem pouze při deceleraci(brždění motorem)a na volnoběh, u systému Elektronic Valve Protector je aditivum dodáváno ve všech pracovních režimech a vždy v odpovídající dávce. Tím je zajištěna nejen kvalitnější ochrana motoru, ale také efektivnější a úspornější využití aditiva mj. také tím, že při jízdě na benzín není dávkování aktivní narozdíl od podtlakových zařízení.
Princip aplikace aditiva Flash Valve Saver
Aditivum je přesně dávkováno v celém rozsahu provozního režimu motoru v závislosti na délce vstřiku plynových vstřikovačů. Narozdíl od konkurenčních podtlakových systémů třeba i elektronicky řízených u kterých je aditivum nasávané podtlakem pouze při deceleraci(brždění motorem)a na volnoběh, u systému Elektronic Valve Protector je aditivum dodáváno ve všech pracovních režimech a vždy v odpovídající dávce. Tím je zajištěna nejen kvalitnější ochrana motoru, ale také efektivnější a úspornější využití aditiva mj. také tím, že při jízdě na benzín není dávkování aktivní narozdíl od podtlakových zařízení.
Systém poskytuje následující funkce:
aditivum je dávkováno přesně a pouze v případě potřeby - při jízdě na benzín systém není aktivní
nedochází k nadměrnému nebo naopak nedostatečnému dávkování
konzistentnní a přesné přizpůsobení dávky v celém spektru pracovního režimu motoru - aditivum je dávkováno přesně podle toho jak pracují plynové vstřikovače - dlouhý vstřikovací čas znamená velkou dávku aditiva, krátký vstřikovací čas znamená malou dávku aditiva. Během CUT-OFF je dávkování zastaveno. Tím je zajištěna plnohodnotná ochrana například při dlouhodobé jízdě po dálnici kde klasický podtlakový systém paradoxně aditivum nedávkuje neboť při zatíženém motoru není v sání motoru potřebný podtlak.
signalizace nízké hladiny aditiva s možností automatického přepnutí do benzínu při úplném vypotřebování aditiva(nemusí být aktivováno)
dvojí účinek aditiva aplikovaného přes vstřikovací ventily plynu - ochrana a čistota vstřikovačů plynu a ochrana ventilů a ventilových sedel motoru
možnost použití libovolného aditiva které lze jednoduše doplňovat
přesné a konečné seřízení bez nutnosti "kontroly každou hvíli" díky digitálnímu řízení a dávkování krokovým čerpadlem vytvářejícím tlak až 5 bar .
díky použití vysoce kvalitních a odolných materiálů a jejich špičkovému zpracování je systém dlouhodobě bezporuchový a spolehlivý.
tlakovou jednotkou je možné aplikovat libovolná aditiva dostupná na trhu s aditivy pro ochranu ventilů a ventilových sedel motorů provozovaných na LPG jako jsou:
GasLube, JLM, V-Lube,FLASH LUBE apod.
aditivum je dávkováno přesně a pouze v případě potřeby - při jízdě na benzín systém není aktivní
nedochází k nadměrnému nebo naopak nedostatečnému dávkování
konzistentnní a přesné přizpůsobení dávky v celém spektru pracovního režimu motoru - aditivum je dávkováno přesně podle toho jak pracují plynové vstřikovače - dlouhý vstřikovací čas znamená velkou dávku aditiva, krátký vstřikovací čas znamená malou dávku aditiva. Během CUT-OFF je dávkování zastaveno. Tím je zajištěna plnohodnotná ochrana například při dlouhodobé jízdě po dálnici kde klasický podtlakový systém paradoxně aditivum nedávkuje neboť při zatíženém motoru není v sání motoru potřebný podtlak.
signalizace nízké hladiny aditiva s možností automatického přepnutí do benzínu při úplném vypotřebování aditiva(nemusí být aktivováno)
dvojí účinek aditiva aplikovaného přes vstřikovací ventily plynu - ochrana a čistota vstřikovačů plynu a ochrana ventilů a ventilových sedel motoru
možnost použití libovolného aditiva které lze jednoduše doplňovat
přesné a konečné seřízení bez nutnosti "kontroly každou hvíli" díky digitálnímu řízení a dávkování krokovým čerpadlem vytvářejícím tlak až 5 bar .
díky použití vysoce kvalitních a odolných materiálů a jejich špičkovému zpracování je systém dlouhodobě bezporuchový a spolehlivý.
tlakovou jednotkou je možné aplikovat libovolná aditiva dostupná na trhu s aditivy pro ochranu ventilů a ventilových sedel motorů provozovaných na LPG jako jsou:
GasLube, JLM, V-Lube,FLASH LUBE apod.
Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků, je bez souhlasu provozovatele zapovězeno, platí tu autorský zákon. Provozovatel si vyhrazuje právo zveřejnit pouze to, co sám uzná za vhodné a není povinnen se komukoli zpovídat, jelikož je tento portál v soukromém vlastnictví a jeho provoz nedotuje žádná třetí strana (ani stát, ani EU).
content Copyright 1994-2012 by mackůford SKOROMOTORSPORT
content Copyright 1994-2012 by mackůford SKOROMOTORSPORT